TEHNOPAN d.o.o.

Građevinski centar Smederevo

Česta pitanja

Kako se sakupljaju bodovi?

Bodove na kartici sakupljate tako što TEHNOPAN Loyalty Card karticu provučete na kasi svaki put kada kupujete u našim maloprodajnim objektima.

Kako se troše bodovi?

Bodovi se troše na kraju obračunskog perioda korišćenjem ostvarenog popusta ili izborom odgovarajućeg poklona i ne prenose se u naredni period.

Kako da dobijem karticu?

Nakon registacije odnosno popunjavanja pristupnice i potpisivanja saglasnosti za obradu i prenos podataka na bilo kom našem prodajnom mestu, korisnik dobija TEHNOPAN Loyalty Card karticu koja će nakon izrade biti poslata korisniku na kućnu adresu koju je naveo u pristupnici ili će mu biti uručena lično u našim maloprodajnim objektima.

Šta ako izgubim karticu?

U slučaju gubitka TEHNOPAN Loyalty Card kartice uzmite novu privremenu karticu koju ćete naći na našim prodajnim mestima. Privremenu karticu možete odmah početi da koristite. Pristupnicu nije potrebno ponovo popunjavati. Pozovite nas na 026/613-043 i pobrinućemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom.

Koliko traje obračunski period?

Obračunski period traje 6 meseci. Periodi počinju 1. janura i 1. jula svake godine.

Koliko košta članstvo u TEHNOPAN Loyalty Card programu?

Učešće u našem programu je potpuno besplatno.

Kako da proverim svoje bodovno stanje?

Ukupan broj bodova koji ste ostvarili u tekućem obračunskom periodu možete u svakom trenutku saznati proverom na našim prodajnim mestima, pozivom broja 026/613-043 ili na mejl kartica@tehnopan.rs

Mogu li da promenim svoje lične podatke?

U svakom trenutku svoje lične podatke možete promeniti kod naših prodavaca, putem telefona 026/613-043, ili pomoću mejla kartica@tehnopan.rs.

Kako mogu da dam delimičnu saglasnost za obradu svojih podataka?

Za davanje delimične saglasnosti za obradu Vaših podataka, dovoljno je da isto naznačite prilikom popunjavanja Vaše pristupnice. Ukoliko ne želite da TEHNOPAN obrađuje Vaše podatke i da Vas informiše o svojim akcijama, molimo Vas da to naznačite na pristupnici stavljanjem znaka X u za to predviđeno polje. U tom slučaju Vaše podatke ćemo koristiti isključivo u svrhu obračunavanja Vaših nagradnih bodova.

Za koliko vremena ću dobiti moju TEHNOPAN Loyalty Card karticu?

Ako ste ispunili pristupnicu na prodajnom mestu, Vaši podaci su poslati u TEHNOPAN i obrađuju se. Za obradu podataka sa pristupnice i izradu kartice potrebno je desetak dana.

Tehnopan d.o.o. © 2015. Sva prava zadržana. Design by Nikola Radivojević

Dopada Vam se sajt? Dobar glas daleko se čuje :)